Oprichter Martijn de Rooy ontdekte dat het voor de consument steeds lastiger is om een weg te vinden door het parfumdoolhof naar de juiste geur, tijd voor een andere aanpak. Samen met zus Floor vonden zij het antwoord in een digitale oplossing: Een parfum abonnement waarbij je de keuze hebt uit meer dan 350 parfums, waaronder ook een exclusief aanbod niche parfums.
Je ontvangt je parfumsample in een handige reisflacon waar je een maand mee vooruit kunt. Parfumado is niet alleen interessant voor de consument, maar ook voor de grote- en niche parfumproducenten, omdat zij met data van Parfumado intelligent en doelgericht kunnen samplen in de juiste doelgroepen.
De combinatie van luxe, gemak en inzicht in de doelgroep, maakt van Parfumado een succesvol bedrijf dat op maandbasis parfum samples verstuurt naar talloze abonnees in Nederland, België en sinds kort ook in de UK. Het doel is om op te schalen en uit te breiden naar andere landen.
Dragon investments maakt dit mede mogelijk via een externe investering gekoppeld aan een aandelenpercentage. Ook begeleidt Dragon investments bij het uitbouwen en verbeteren van het businessconcept en bij de internationale uitrol van zowel de abonnementsdienst als de intelligente sampling voor grote parfumhuizen.